Volgers

zondag 11 november 2012

Prettige Feestdagen...

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog. 
Als eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve reacties die jullie voor mij achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Ik heb het helaas de afgelopen tijd erg druk met mijn nieuwe baan. Nieuwe dingen leren, oude stof weer doornemen om mezelf een beetje bij te spijkeren, dus weinig tijd om met mijn zo geliefde hobby bezig te zijn. Ik heb natuurlijk wel 1 dag in de week "vrij" hihi, dus dan weten jullie wel wat ik aan het doen ben.... kaarten maken natuurlijk. Van de week heb ik dit kaartje gemaakt en vond hem zo schattig dat ik hem gewoon even met jullie wilde delen. Ik heb een stansje gebruikt van Cheery Linn en van Nelie's  Multi Frames. Ook heb ik leuke strasversieringen gebruikt die ik tegen kwam tijdens het snuffelen bij Gunter in Hellevoetsluis. Het stempel afdrukje (die ik heb gekregen van Cindy, nog bedankt daarvoor) heb ik ingekleurd met mijn Copic Markers. Ik moet zeggen ik vind het mezelf steeds beter af gaan dat inkleuren, maar ben natuurlijk ook erg benieuwd wat jullie ervan vinden.


groetjes Alexandra
Met deze kaart doe ik mee aan de challenges van 2 Sisters Challenge Blog en Divas by Design.

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Alexandra, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh ze is mooi hoor
    Ik ben al een tijdje elke keer bezig met van allles maken en probeer ook nog mijn kerstkaartjes te maken dus dat schiet niet echt op.
    Ach ja ik heb nog even en ik werk parttime dus hou ik genoeg tijd over.
    Maar het is ook zo leuk om alle creaties bij mijn blogmaatjes te bekijken

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very sweet card...thanks for joining us at Divas!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig. Je hebt hem ook weer heel mooi gekleurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt helemaal gelijk Alexandra, het kleuren gaat ook steeds beter,oefening baart kunst hè.ik vind je kerstkaart prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Alexandra,

    Je hebt een lief, schattig kaartje gemaakt..het stempeltje is mooi ingekleurd..MOOI..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous! Love the cute image and design. Thank you for joining us at 2 Sisters this week. Good luck. Hugs, Jill x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. cute card great image thanks for sharing with us at 2 sisters this week good luck with the challenge Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra