Volgers

dinsdag 20 november 2012

een kerstkaartje

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog. 
Vandaag heb ik weer een kaartje weten af te maken. Het is een kerstkaartje geworden. Ik heb een stempel gebruikt van Sarah Kay die ik van Cindy heb gehad toen ik daar aan het freubelen was. Ik heb hem ingekleurd met mijn Copics. Het borduurpatroon is van Sjaak van Went en ik heb de mooie stansjes gebruikt van Marianne Design voor de hulstblaadjes. Nog wat strassteentjes erop en klaar is het kaartje. Het is geen traditioneel kerstkaartje, maar vind hem wel leuk geworden. Ben natuurlijk ook benieuwd wat jullie ervan vinden.


Groetjes Alexandra

11 opmerkingen:

  1. mooi en lief kaartje, knap borduurwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik moet zeggen dat je er een heel mooi kaartje van heb gemaakt.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi het is een schattige kerstkaart geworden
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Alexandra, ik vind hem prachtig geworden en wat een schitterend afdrukje heb je van Cindy gehad, zo schattig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Alexandra,
    Ik vind je kaart prachtig geworden! Ze blijven leuk he de stempels van Sarah Kay. Het is alleen altijd veel werk om ze in te kleuren... Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is een beauty Alexandra,je hebt het afdrukje zo prachtig gekleurd, met het borduurwerk erbij is hij zo compleet,ik vind je kaart schitterend.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwww wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo lief naamgenootje,
    ik kom ook weer veel te weinig langs op jouw blog, want wat zie ik hier een juweeltjes van kaarten staan!
    De kaart voor 42 jaar getrouwd is prachtig, mooi ingekleurd en helemaal af.
    En je vintage kaartje is hartstikke leuk geworden.
    En dit kerstkaartje is een toppertje hoor! Super gecombineerd met het borduurwerk. Ook mooi ingekleurd. Schitterend.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Alexandra en wat een mooi borduurwerk,schitterend,het maakt 't plaatje compleet,en Sarah Kay blijft lief vindt ik,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra