Volgers

dinsdag 13 november 2012

42 jaar getrouwd!!!

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik al een tijdje heb liggen, maar kon hem niet eerder laten zien. Mijn schoonouders zijn namelijk aankomende vrijdag 42 jaar getrouwd en dat is tegenwoordig toch een hele mijlpaal. Ze hebben nu geen internet, dus kan ik hem online zetten hihi, anders zit mijn schoonmoeder nog wel eens te neuzen op mijn blog. Ik heb een stempel gebruikt van Mo Manning, ik vond hem wel toepasselijk hihi. Ik heb hem ingekleurd met mijn Copics, de bloemen heb ik bij Doe@Ding vandaan en de parelspray heb ik van Corrie en Cindy gehad. De blaadjes zijn een pons van Nellie Snellen. Het achtergrondpapier komt van de trekpleister. 
Hieronder zet ik eerst de voorkant:

Als je de kaart openslaat zie je aan de linkerkant twee harten gemaakt met een Stans van Nellie Snellen:

En aan de rechterkant staat de mooie klok van MD met een hart erop van Joy!
Nog een toepasselijke tekst erbij geschreven en klaar is de kaart.

Ik hoop dat mijn schoonouders hem leuk vinden, maar ben ook nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.
Met deze kaart doe ik mee met de challenge van Allsorts Challenge Blog:Young at Heart.
Groetjes Alexandra

7 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart top! Heel mooi gedaan met supermooie details. Daar zullen je schoonouders vast heel blij mee zijn! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi wat een schitterende kaart en leuke stempel

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Alexandra,wedden dat je schoonouders er ook blij mee zijn?
    Mooi gekleurd heb je ,de harten zijn ook prachtig,om van de tekst maar te zwijgen,je kaart is prachtig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superkaartje heb je voor je schoonouders gemaakt Alexandra, helemaal top. Alvast gefeliciteerd, inderdaad een hele mijlpaal tegenwoordig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A really lovely card Lexie and so prettily decorated on the inside as well.

    Thanks so much for sharing your creativity with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great Card, thanks for joining my challenge at allsorts tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra