Volgers

zondag 4 november 2012

jaartje ouder

Jaja lieve volgers en bezoekers van mijn blog, ik ben weer een jaartje ouder. 
Afgelopen donderdag was ik jarig en ben dan ook de rest van de week druk bezig geweest met de voorbereidingen voor dit weekend. Ik ben heel erg verwend met mooie kaartjes en leuke hobby dingetjes. 
Ik heb namelijk een loeplamp gekregen van mijn mannetje en het nieuwste Magnolia Ink blad, een mooie mal  van Memory Box nl de Blooming Poinsettia en het stempeltje Wild Tilda en die is zo lief hihi. Ik heb van de rest van de familie en vrienden nog meer mallen gehad van Memory box en mijn Copic collectie is ook weer uitgebreid. Ik heb ook nog lekkere badolie gehad en chocolaatjes en nog heel wat geld waar ik nog meer leuke dingetjes van kan kopen. Al met al ben ik dus lekker verwent. 
Hieronder plaats ik de foto's van de kaartjes die ik heb gehad.






Ik zal dadelijk weer een kaartje plaatsen waar ik de hele week mee bezig ben geweest hihi. Niet omdat hij zo ingewikkeld is, maar omdat ik tussen door toch nog wel een beetje tijd heb gevonden om te freubelen.

groetjes Alexandra

2 opmerkingen:

  1. Hallo Alexandra,
    Nog Van ♥-e Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik loop een beetje achter met het geven van reacties.....vanwege mijn verjaardag.....afgelopen donderdag ☺☺☺.
    Je laat weer een hele MOOIE serie kaartjes zien.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Alexandra, en wat ben je verwend zeg, helemaal super. Je kaartjes zijn stuk voor stuk prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra