Volgers

zondag 4 november 2012

Een probeersel

Een tijdje geleden zag ik een workshop staan voor een Triangle Tri-Fold kaart bij de Creatieve Zebra. Ik ben dus van de week aan de slag gegaan met deze workshop en heb er het onderstaande kaartje mee weten te maken. Het achtergrondpapier en de stempel zijn van de Boekenvoordeel en het stempeltje heb ik ingekleurd met mijn Copic markers. Verder is er eigenlijk niet veel te vertellen over het kaartje. Hoor wel graag weer wat jullie ervan vinden.

De voorkant:

De eerste binnenkant:

 De binnenkant:

groetjes Alexandra

5 opmerkingen:

  1. Ik moest toch even goed kijken Alexandra, het is wel héél iets anders ,dan wat we gewent zijn van je ,maar daarom niet minder mooi hoor. het is prachtig gemaakt. lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat het een leuke dag is geweest

    een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een super leuke kaart geworden.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel erg lief kaartje ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die ontzettend schattig geworden Alexandra, ik vind het een prachtig kaartje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra