Volgers

dinsdag 6 november 2012

Beterschapskaartje

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog. Hartelijk dank voor de lieve en leuke berichtjes bij mijn vorige post, ik heb ze met veel plezier gelezen.
Vandaag kreeg ik van mijn man te horen dat de buurjongen zijn been had gebroken en geopereerd was en nu met een gipspootje thuis zat. Hier heb ik dan natuurlijk ook een kaart naar gemaakt. Hij is met een afdrukje van Whiff of Joy namelijk Henry de muis met een gipspootje hihi. Ik kon het gewoon niet laten. Ik heb het afdrukje ingekleurd met mijn Copics en het achtergrondpapier komt uit de doos. Met deze kaart doe ik dan ook maar gelijk mee aan de challenge van Crealing en van Forever Friends
Ik lees graag weer wat jullie er van vinden.


groetjes Alexandra

9 opmerkingen:

  1. Oooh hij is lief en voor de buurjongen natuurlijk beterschap

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alexandra,
    Wat een lief kaartje..haha..met een beetje leedvermaak..grappig..mooi ingekleurd..lief..

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Alexandra,
    Wat een superlief kaartje heb je er van gemaakt. Daar zal je buurjongen blij mee zijn. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, dat jochie toch,maar als hij zo'n mooie kaart krijgt van buurvrouw Alexandra, krijgt hij vast en zeker een lach op zijn gezicht,je kaart is zo leuk .
    Grappig Henry met gips, leuk gemaakt hoor.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend gedaan voor hem Alexandra, daar zal hij zeker blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Alexandra,
    Je hebt voor je buurjongen een heel MOOI en LIEF beterschapskaartje gemaakt. Dat stempeltje is toch GEWELDIG.....heel toepasselijk.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje is dit geworden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig en geweldig dat je mee doet met de Crealing challenge. Groetjes joyce
    ps ik geef een Candy weg op mijn blog misschien vind je het leuk om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi..ik ben zeker dat je buurjongen blij zal zijn met deze beterschaps kaart.. Mooi kaartje,

    Thanks for joining FOREVER FRIENDS MONTHLY CHALLENGE- anything goes

    Hugs Blankina FF DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra