Volgers

dinsdag 6 november 2012

Kerstkaartje

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog. 
Vandaag ben ik er weer met een kaartje. Het is weer een kerstkaartje geworden ondanks dat ik er al genoeg van heb, maar kan er eigenlijk geen genoeg van krijgen hihi. Het stempeltje is van Magnolia, het hoekje is van Memory box en heb ik voor mijn verjaardag gekregen, verder nog een embos mal van Crafts Too, een paar bloemetjes erop en klaar is Lexie. Ik vond het wel een leuk geheel geworden. Met deze kaart doe ik mee aan een aantal challenges namelijk die van De Creatieve Zebra, Webshop AnMaCreatief, Divas by Design, Hobbyhome Challengeblog en You, Me and Magnolia
Lees graag weer wat jullie er van vinden.



groetjes Alexandra

22 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt, Alexandra.
    Succes met de challenges.

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief en schattig kerstkaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even reageren tussen het soppen van de keuken door, op je kaart Alexandra, je hebt het stempeltje weer prachtig ingekleurd,de bloemen zijn er héél mooi bij,over de memoryboxmal maar te zwijgen.
    Ik vind je kaart prachtig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig mooi kerstkaartje is het geworden en bedankt voor je leuke berichtje.

    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk kerstkaartje. Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kerstkaart! die stempel is schattig en wat een prachtig hoekje heb je voor je verjaardag gekregen!!!! Mooi afgewerkt.

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute little Christmas Tilda!!!

    Thanks so much for sharing your talent with the Diva's this week...
    Rina DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Alexandra, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je met dit schattige stempeltje gemaakt!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lieve creatie bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable card Thanks for playing at Divas by design this wk hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg lief kaartje!
    Leuk gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen bij YMAM!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig stempel afdrukje en leuk kaartje geworden.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Alexandra, such a pretty image and a very lovely colour choice.

    Thanks for joining in with us this week at Divas by Design.

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi blauw kerstkaartje!
    Ik hou d'r van!
    Bedankt voor je deelname aan de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje weer zeg.
    Leuk dat je meedoet bij Hobbyhome.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superlief kaartje en super dat je meedoet aan de challenge van ons HH-blog maar.....zou je nog heel even de spelregels kunnen doorlezen????
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kaartje met deze Tilda. Gezellig dat je meedoet bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel voor de aanpassingen, zo doe je helemaal mee bij het HH-blog, fijn!
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart heel erg leuk gedaan!

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra