Volgers

donderdag 25 juni 2015

Superschattig

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Het is donderdag en het zonnetje schijnt. Vandaag wilde ik jullie dan ook trakteren op dit kaartje. Afgelopen maandag mocht ik hem al op het Copic Marker Benelux blog neerzetten. Ik ben blij dat het zonnetje weer een beetje terug is gekomen, want al die regen was maar niets.

Ik heb mijn kaartje in ieder geval een beetje in de zomerse stijl gehouden ^.^
Het is een digi van Mo's digital Pencil shop en hij heet Justin's ice cream. Omdat het jongetje met een ijsje staat vond ik het wel leuk om het ijsje van Dutch Doobadoo erachter te zetten. Ik heb met de scorpal streepjes gemaakt in het bekertje van het ijsje om er een beetje een echt ijsje van te maken. Voor de snoepjes heb ik plakpareltjes genomen. Dit lijkt wel een beetje op de snoepjes van een ijsje toch?


Het tekststempeltje is van Project NL. Dit is zo'n leuk nieuw merk, met Nederlandstalige teksten. Het achtergrondpapier met de sterren is van Carta Bella en die met de jeansprint is van Echo Park. Deze vond ik wel passend bij het plaatje dat ik had gekozen. 
De kleuren heb ik bij het papier gekozen. Ik leg dan mijn achtergrondpapier naast mijn kleurboekje en kijk welke kleurencombinatie het beste past bij het papier. De rand om mijn afbeelding heb ik gemaakt met een stans van MFT. Deze heeft zulke leuke stansen en ze doen het super goed.

Dan hieronder nog een close-up van de gekleurde afbeelding.


De kleuren die ik heb gebruikt voor deze afbeelding zijn:
Huid: E000-E00-E01-E11
Haar: E15-E27-E29
Overal: BG91-BG93-BG95-BG97-BG99
IJsje: E40-E42-E44-W00-W1-FRV1 (voor de snoepjes)
Hond: E31-E33-E35
Grond: W00-W1-W3-W5-W7-W8

De druppeltjes ijs heb ik na het inkleuren nog een keer wit gemaakt met een Molotow stift, ze waren een beetje blauw geworden hihihi.

Ik hoop dat jullie weer een beetje geïnspireerd zijn om met de Copics aan de slag te gaan en wens jullie een prettige dag. Tot de volgende keer maar weer



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra