Volgers

maandag 1 juni 2015

If friends were like flowers....

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Wat leuk dat jullie vandaag weer eens komen kijken hier op het blog. Afgelopen vrijdag mocht ik weer een kaart plaatsen op het Copic Marker Benelux blog. Deze wil ik dan ook heel graag met jullie delen.

Ik heb de digi Tiger Lily Sprite gebruikt van Aurora Wings. Die Sprite digi's blijven toch schattig om mee te werken. Na een tijdje te hebben gegoogled naar een mooie tiger lily heb ik gekozen voor een oranje. Dit is een kleur die ik niet snel pak, dus dan heb je toch nog een beetje een uitdaging.

Toen ik haar eenmaal gekleurd had, moest ik nog iets met de achtergrond. Hier had ik nog niet over na gedacht. Dit doe ik meestal voor ik ga kleuren zodat ik de kleuren kan aanpassen naar mijn achtergrond papier. Nu ben ik erg blij dat ik een airbrush heb. Ik heb hem nog niet zo lang, dus hier en daar zal je vast wel een schoonheids foutje zien. Maar ben toch wel tevreden over hoe mijn achtergrondje geworden is. De mask stencil die ik heb gebruikt is er 1 van Crealies. De stempels zijn van Noor! Design genaamd Cherry Blossom Tree


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E11-E13-R20
Oranje: YR14-YR18-E09 (Ook gebruikt voor het airbrushen)
Groen: G40-G82-G94
Stampers: E47-E25

Hier nog een close-up van de afbeelding. Is ze niet schattig??


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met mijn kaart en dat jullie lekker aan de slag gaan met het kaarten maken. Dan wens ik jullie bij deze een prettige avond toe en tot de volgende keer maar weer.



2 opmerkingen:

  1. This is absolutely stunning hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much Sue for that great compliment ^.^ you're making me blush hihi
      hugs Alexandra

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra