Volgers

woensdag 17 juni 2015

Color me Janette

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Vandaag weer een kaartje van mij op het blog om jullie te inspireren. Op 15 maart heb ik een tutorial geplaatst over het kleuren met de lichte kleuren van de Copics. Met dit plaatje heb ik dan ook deze kaart gemaakt. 
Ik heb het Spring Paper blok van Joy! Crafts voor gebruikt, omdat ik hier mooie lichte kleuren in zitten. 

De kaart vorm die ik heb gebruikt is de Label van Dutch Doobadoo. Hij blijft leuk, vinden jullie ook niet?


De digi is van Kenny K. en heet Color me Janette.


De kleuren die ik heb gebruikt om het plaatje in te kleuren zijn:
Huid:E000-E00-E21-E11-E13-E93
Haar: Y32-Y26-YR24
Lippen: E02-E04
Ogen: BG05-BG07-100
Jasje: V0000-V91-V95-W5
Broek: RV0000-RV000-RV11-RV32-N3
Shirt en schoenen: BG0000-BG10-BG13-C5
Marker: W00-W-W1-W3-RV000-RV11-RV32-N3
Boek: E21-E23-E25-E27

De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts en de blaadjes zijn gemaakt met een mal van Joy! Crafts


Nog een gaatje gemaakt met mijn Crop-A-Dile, lintje erdoorheen en een bedeltje eraan en de kaart is klaar voor een verjaardag.


Ik hoop dat jullie weer een beetje geïnspireerd zijn geraakt en dat jullie weer lekker aan het kleuren gaan met jullie Copics.

Ik wens jullie een hele fijne dag toe en tot de volgende keer weer.


4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra