Volgers

vrijdag 19 juni 2015

You're the coolest!

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog

Vorige week op die hele warme vrijdag was het mijn beurt om jullie proberen te verkoelen op het Copic Marker Benelux blog. Ik had daarom gekozen voor dit verfrissende plaatje, hihi. 

Het is Surfer Dad van Make it Crafty. Lekker met zijn Hawaii shirt, korte broek en flipflops. Laat de mannen vandaag maar strijken dan kunnen de vrouwen lekker van het zonnetje genieten, toch?

Ik heb de flipflops van Joy! erbij gezet, die vond ik wel toepasselijk. De tekst en de cocktail zijn van MFT.


Ik ben zoals gewoonlijk weer begonnen met de huid en heb hem dit keer iets getinter gemaakt dan normaal, om het een echte surfer te maken ^.^
In het Hawaii shirt, de korte broek en de flipflops heb ik gewerkt met de fluoriserende kleuren van Copics. Ik heb deze kleurtjes net in mijn verzameling opgenomen en ze zijn voor dit soort kaartjes echt geweldig. Ik kleur het liefst met een flick (veder) beweging. Dan lopen de schaduwen het mooist in elkaar over.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E00-E21-E11-33
Haar: E21-E25-E29
Hawaii shirt: Y19-Y15-FY1-YR04-FYR1
Korte broek: YG07-YG05-FYG1-FYG2
Slippers: FYR1-FYG1
Strijkijzer: W3-W1-blender-BG05-BG02-BG000-T6-T4-T2-T0
Strijkplank: C2-C4-C6-B04-B02-B00-B0000-RV0000-RV00-RV02

Het is een hele lijst met kleurtjes, maar het resultaat vind ik wel erg leuk.  

Dit was het dan weer voor vandaag, ik zal jullie niet langer binnen houden ^.^ en wens jullie dan ook een hele zonnige dag toe. Ik ga met mijn Copics de tuin in (wel onder een parasol hoor) en kijken hoe lang ik het vol hou ^.^ Tot de volgende keer maar weer en een heel prettig weekend.



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra