Volgers

maandag 15 juni 2015

Born to be pampered

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Vandaag weer een kaartje van mijn hand. Dit jaar is mijn nichtje 1 jaar geworden en daar hoort natuurlijk een speciale kaart bij, toch? Dus ik heb een super schattige digi uitgezocht van Mo's Digital Pencil Shop en heb deze ingekleurd met de meest roze kleur die ik maar kon vinden. Dit omdat het echt een meisje meisje is met een pittig randje. 

De digi heet Pampered en die heb ik natuurlijk ingekleurd met mijn Copics. 



De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E000-E00-E11-E13
Handdoeken: RV04-RV06-RV09
Komkommer: G000-G00-G02-G28-G29
Schaduw: RV000-RV00-RV02-Blender
Grond: W00-W1-W3-W5-W7-Blender

Ik heb er een CAS kaart van gemaakt, omdat ik vond dat de afbeelding er echt uit moest springen. Ik denk dat dit wel gelukt is.


Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn kaartje en laat zeker even weten wat je ervan vind.




2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra