Volgers

dinsdag 9 juni 2015

Adventure Guy

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blogje,

Leuk dat jullie weer komen kijken. Het weekend is alweer voorbij. Wat een schitterend weer hebben we gehad zeg. Vrijdag was mij iets te warm, maar ach, dan heb je een goed excuus om lekker binnen te hobby-en, want daar is het koel hihi.

Ik ben aan de slag gegaan met een Shape Art mal van Dutch Doobadoo, de koffer. Ik had geen idee dat hij zo leuk was hihi. 

De digi is er 1 van Mo Manning genaamd Adventure Guy. Ik vond het wel een toepasselijk plaatje voor dit koffertje. 


Aan het handsvat heb ik een label gehangen met een sticker erop "baggage claim" Ook heb ik een bedel eraan gehangen van een wereld bolletje en wat lintjes. Nog wat toepasselijke woord stickers van een vel van Bo Bunny aan de voorkant geplakt.


Hieronder nog een close-up van de digi gekleurd met mijn Copics natuurlijk ^.^


De gebruikte kleuren zijn:
Huid: E00-E11-E13
Broek: BG70-BG72-BG75-BG78
Jas: E30-E31-E55
Rugzak: YR12-YR15-YR18
Overhemd: B91-B34-B97
Schoenen: E81-E84-E87
Landkaart: B000-B00-B21, G40-G43, E41-E42-E43
Flacon: YG91-YG93-YG95
Zaklamp: R24-R27-R29

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren om aan de slag te gaan met jullie Copics. Dan wens ik jullie jullie bij deze een hele prettige dag en tot de volgende keer maar weer.



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra