Volgers

donderdag 30 oktober 2014

Savah

Hallo lieve blogdinnetjes,

Vandaag heb ik voor jullie weer een Mitch Foust hihi ik ben een beetje verslingerd geraakt aan zijn tekeningen. Dit keer heb ik gekozen voor Savah. 

Zoals jullie misschien wel eerder hebben gelezen, begin ik altijd eerst met de huid en het haar in te kleuren en dan ga ik de kleuren bepalen voor de rest van de afbeelding. Nu heb ik bij haar een anders dan anders haarkleur, ik dacht ik probeer eens iets anders haha.


Toen kwam het eerste moeilijke stuk. Het kiezen van de kleuren van de kussens. Ik ben begonnen met fuchsia, blauw en paars, maar om die andere kussens nu dezelfde kleuren te doen vond ik ook weer zo saai...


Dus heb ik gekozen voor hele andere kleuren namelijk oranje, groen en rood.


Toen kwam de grootste uitdaging voor mij van het hele plaatje en dat waren de gordijnen. Ik dacht mooie rode gordijnen, dat wordt hem, dus zo gezegd zo gedaan. 


En dan als laatste de vloer en de lucht.


En toen was het kleuren al weer klaar...Ben altijd erg blij als zo'n afbeelding klaar is, maar ook wel weer jammer. Want het blijft gewoon leuk om te kleuren ^.^

De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E000-E00-E21-E11-E13
Haar: E07-E09-E18
Bikini: Y15-Y19-Y38
Sieraden: Y32-Y26-YR24-R46
Laken: W0-W1-W2-W3
Kussens: RV63-RV66-RV69, BG02-BG05-BG07, V12-V15-V17, YG00-YG03-YG25, YR02-YR04-YR07, R24-R27R29
Gordijnen: R05-R24-R46-R59-Blender
Lucht: B0000-B00-B01-B02
Kan: Y00-Y11-Y15-YR23
Grond: W00-W1-W3-W5, N3-N5-N7-N9

Dat was het dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn ingekleurde werkje en weer tot de volgende keer.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra