Volgers

vrijdag 3 oktober 2014

Oldfashioned Design

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Ik ben vandaag weer eens lekker aan het freubelen geweest. Dit keer weer eens wat anders. Ik ben aan het spelen geweest met mijn nieuw gekochte shape Art mal van Dutch Doobadoo, de label. Hier heb ik een soort zakje op gemaakt. Ik zag het al een aantal keren voorbij komen bij andere mensen en dacht laat ik het ook eens proberen. En het is gelukt. Ook heb ik weer met de tandwieltjes van Joy gespeeld. Blijft het leuk doen op een mannen kaart.


De stempels die ik heb gebruikt zijn van Viva, deze heeft hele leuke met tandwieltjes zoals jullie zien.


Hieronder een foto van de kaart met de label die in het zakje zit.


Het is een korte post vandaag, maar de volgende wordt weer wat langer ^.^

Prettig weekend allemaal en tot de volgende post maar weer.


4 opmerkingen:

  1. Een leuke mannenlabel
    Een fijn weekend
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Cindy en jij ook een prettig weekend
      Lieve groetjes Alexandra

      Verwijderen
  2. Hhmm... ik val wel op ouwe mannen....hahaha.
    Als het goed is, krijg ik vandaag de mal binnen......

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel veel plezier met de mal, hij is echt heel leuk en je kan er weer alle kanten mee op zoals je ziet ;)
      Lieve groetjes Alexandra

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra