Volgers

zaterdag 11 oktober 2014

Have a Haunting Halloween

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.

Gisteren ben ik bezig geweest met een projectje en mijn schoonzus kwam met het leuke idee er een halloween thema aan te hangen. Dit heb ik dus ook gedaan. Dus alle spulletjes die ik heb van Halloween uit de kasten geplukt en na een tijdje puzzelen, knippen en plakken is dit het eindresultaat.

Zoals de kaart is als hij dicht is:

De ene kant van de binnenkant:

De andere kant van de binnenkant:

 De voor- en achterkant:

 De voorkant van beide tags:

De achterkant van beide tags

Het is weinig tekst dit keer, maar meer foto's ^.^

Hoop dat jullie hem leuk vinden en lees graag jullie reacties.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra