Volgers

donderdag 19 juni 2014

Joepie ik ben tante geworden :D

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Op donderdag 12 juni 2014 om 05.25u ben ik troste tante geworden van een nichtje, en ze is zooo lief hihi. Nu heb ik dan ook het geboortekaartje en het kraamkadootje gegeven :D dus kan ik ze hier laten zien.
Laat ik beginnen met het kaartje :D aangezien het een meisje is werd het al snel een roze kaart hihi. Ik heb gebruik gemaakt van Nellie Snellen's multi frame hart, en de bloem is gemaakt van foam met een stans van Crealies.


Aan de binnenkant had ik een leuk gedichtje gezet, speciaal voor hun hihi.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn: 
Huid: E000, E00, E11 en E13
Haar: E43, E44 en E47
Kleren: R81, R83 en R85
Maan: Y000, Y00, Y11 en Y15
Kroon: YR12, YR21 en YR01.

De kleuren combi's heb ik van Mieke's blog.


De tekst op dit lint vond ik wel toepasselijk :D.

Nu dan voor het kraamkadootje. Hier heb ik ook het idee van Mieke's blog af. Namelijk stempelen op een rompertje. Ik had de tutorial gezien en was er gelijk verliefd op :D

De kleurtjes die ik heb gebruikt ben ik helaas vergeten op te schrijven, omdat ik gewoon zo aan het genieten was :D. Ik heb eerst de rompertjes gekleurd en had toen zoiets van goh..is ook wel leuk om dan een kadoverpakking te maken hihi dus ik heb ook een bijpassende doos gemaakt. De Deksel heb ik leuk versiert met stansjes van Marianne en Noor Design. Deze heb ik bewerkt met Distress inkt "Victorian Velvet"

Als ze doos open deden zagen ze nog niet gelijk het kadootje, maar een leuk gedichtje ;)

Als ze dan het gedichtje weghaalden zagen ze de rompertjes en ze vonden ze helemaal super :D
 Hier nog even de rompertjes die mijn man (zo lief) vast wilde houden hihi



Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden





6 opmerkingen:

  1. Inderdaad; heeeeel leuk geworden. Je kunt 2x trots zijn.... op je werk en nu ook op je nichtje! Gefeliciteerd.

    Groetjes,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het werkelijk fantastisch!!! Hele mooie rompertjes en zo'n prachtige kaart!! ! Top! En ben ook meteen maar volger geworden! Ideaal! :-D
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw helemaal tegek Lexie en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw nichtje
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk gedaan, gedichtje is super lief en de rompertjes zijn ook schatjes. Heb je die op een rompertje gestempeld en daarna ingekleurd??? mag ik vragen waarmee je dat gedaan hebt dat inkleuren, want het moet natuurlijk wel watervast zijn. niet dat het na 1x wassen eraf is

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Debby, Ik heb inderdaad op de rompertjes gestempeld en daarna gekleurd. Ik heb gestempeld met Memento Tuxedo Black en daarna gekleurd met Copic Markers. Het zal op den duur na een aantal keer wassen wel vervagen, maar mijn broer en schoonzus hebben ervoor gekozen om het te gaan inlijsten en dan als versiering op haar kamertje te hangen. Is natuurlijk ook een idee ;)

      lieve groetjes Alexandra

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra