Volgers

donderdag 5 juni 2014

Feeling Lucky?

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Voor vandaag heb ik een mannenkaart met Lucky Cowboy Edwin. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de tekststempels en hoefijzer van MFT Wild Wild West. 
Het is een Wiper kaart, dus als hij plat is zie je alleen het plaatje, maar als je de zijkanten naar elkaar duwt, komt het labeltje erboven uit, vinden jullie hem niet leuk?
Ik heb Edwin natuurlijk ingekleurd met mijn Copics, ik ben en blijf toch wel verslaafd hihi.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
kleding: E59, 57, 55, 79, C5, 4, 3, 2
huid: E000,00,11,13
haar: C5, 3, 1

Lieve groetjes Alexandra

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra