Volgers

dinsdag 17 juni 2014

Fire Phoenix

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.

Voor vandaag heb ik voor jullie dit CAS (Clean and Simple) kaartje. Het is een plaatje van een tatoeage die ik in heb gekleurd met mijn Copics.


 De gebruikte kleuren zijn: R27-YR09-Y17-Y11

Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van achtergrond stempels van Tim Holtz in combinatie met de mini distress ink pads. Die zijn zo leuk om te gebruiken. Het tekst stempeltje wat ik op de kaart heb gebruikt is van Marianne Design.

Hoop dat jullie hem weer leuk vinden :D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra