Volgers

maandag 16 juni 2014

Het blenden van 2 verschillende kleuren

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.

Vandaag mag ik ook hier mijn videotutorial laten zien. Het onderwerp wat ik heb gekozen is het blenden van 2 verschillende kleuren. Ik hoop dat het jullie inspireert en dat jullie gaan experimenteren wat er allemaal mogelijk is op het gebied van blenden.



Hieronder heb ik de kaart die ik heb gemaakt met de vlinder van Craft Emotions die ik jullie hierboven heb laten zien. Het is niet een al te drukke kaart, maar nu valt de vlinder lekker op vinden jullie ook niet?


 De tekst en achtergrondpapier is van Glitz Design. Verder nog gebruik gemaakt van een Nellie Snellen Multi Frames om de vlinder uit te stansen.


Het lint is uit mijn grote voorraad bak.

De kleuren die ik heb gebruikt om de vlinder in te kleuren zijn:
BG13-BG11-BG10 en RV04-RV02-RV00


 Hoop dat jullie hem leuk vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra