Volgers

zondag 1 juni 2014

Hieperdepiep

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.

Vandaag heb ik voor jullie een uilenkaartje. De afbeelding is getekend door Brenda Dijkstra van BD Designs . Ik was opzoek naar een lief uiltje en kwam deze tegen :D. En hij is lief vinden jullie ook niet? Ik heb wel eventjes toestemming gevraagd of ik deze mocht gebruiken. De stansmallen die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design en de takjes zijn van Unique. Die heb ik gekleurd met Copic Marker E29. De houtnerf heb ik gemaakt met een stencil van Tim Holtz en Distressinkt Walnut Stain.


De Copics die ik gebruikt heb zijn:
Voor de uil:
Ogen: YR16,15,12, E55, 53, 51, 50
Vleugels: E79, 77, 74, 71
Snavel: E47, 44, 43
Lijf en kop: E59, 57, 55
Poten: E37, 35, 34
 Voor het takje: E29, 27, 25
Voor de lucht: B99, 97, 95, 91


Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden :D.

Lieve groetjes Alexandra

3 opmerkingen:

  1. Hij is gewoon weer super. Zo leuk bij elkaar gevonden , de kleuren en de achtergrond en zoals gewoonlijk weer super mooi ingekleurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card! I love the owl stamp!

    Good luck in the Kraftin’ Kimmie Stamps Guest Spot Contest!

    Don’t Forget…Kraftin’ Kimmie Stamps has a new challenge every Wednesday and Saturday, with awesome stamp giveaways and gift cards up for grabs! Join in the fun!

    Becky (www.CardsByBecky.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra