Volgers

maandag 19 mei 2014

Verlaat moederdag kaartje

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Gisteren hebben we Moederdag gevierd en heb ik dusmijn kaart gegeven die ik nu hier kan laten zien.  
Het stempeltje is van Magnolia genaamd: Tilda with Rose scent perfume. Ze is ingekleurd met mijn Copics


De volgende Copics heb ik hiervoor gebuikt:
Huid: E50, E51 en E53
Haar: YR24,Y26 en Y32
badjas, slippers, krullers en parfumflesje: RV91, 93, 95 en V91, V93, V95

De steeltjes van de roosjes heb ik om een embossing tool gewikkeld waardoor er een leuk effect ontstaat (vind ik zelf) Ik ben in mijn bak met bloemen een beetje op zoek gegaan naar mooie kleuren die bij het geheel pasten


De tekst stempel is van een digi vel  die Jolanda Bergmans van Noor!Design heeft gemaakt voor Moederdag. Op de achtergrond zie je nog een stukje filmstripribbon van Tim Holtz, dit maakt het geheel af.
 

En hierbij dan het volledige kaartje. 
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

Lieve groetjes Alexandra

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra