Volgers

zondag 25 mei 2014

Mannenkaart

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Voor vandaag heb ik weer eens een mannenkaart. Het plaatje is van Kenny K. en is een beetje pikant hihi, maar wel echt bedoeld voor een mannenkaart :D
Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Copics. en  een ticket erop van Noor Design!


De gebruikte Copics zijn: 
Huid: E000, 00,11, 13
Haar: YR24, Y26, 32
Laarzen: R29, 27, 24
Topje: R39, 37, 35, 32
Hoed en handschoenen: E59, 57, 55

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van:

Lieve groetjes Alexandra

3 opmerkingen:

  1. Lovely!!! Fantastic coloured and the papers are a perfect match!
    Thanks for sharing and joining us at KennyK's Krafty Krew!
    Hugs Annette
    Team A(ll That)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card! Love the chevron paper! Thanks for joining us at KennyK's Krafty Krew!
    {hugs}
    Regan
    Team B{iker Girl}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra