Volgers

vrijdag 23 mei 2014

Don't worry Be happy

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Voor vandaag heb ik voor jullie een zomers kaartje. Het was afgelopen weekend zulk lekker weer dat ik alleen maar heb zitten kleuren met mijn Copics in de achtertuin hihi en gisteren dan met 1 van mijn plaatjes eindelijk maar eens een kaartje gemaakt. 
Het afdrukje is van Mo Manning, het papier uit de grote bak met vellen die ik bij Doe@ding heb gehaald.  


Ik heb voor het inkleuren de volgende kleuren gebruikt: 
Huid: E11, 13 en 25
Haar: E29 en 27
Kleding: Y13, 15, 17, R22, 24, 27 en YG13, 17
Trommels: W00, 0, 1, 3, 5, E44, e13, 37, 57.


De tekst heb ik zelf gemaakt in Paint en toen afgedrukt en uitgeknipt. Ik vond het wel toepasselijk bij het plaatje.


Hoop dat jullie ook zo van het weer genieten :D

Lieve groetjes Alexandra




1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra