Volgers

zaterdag 3 mei 2014

Papillon

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Ik ben al weer lekker aan het freubelen geweest met mijn schoonzus via skype. Het is toch een stuk leuker dan alleen freubelen. Dus heb ik vandaag weer een kaartje voor jullie. Dit keer een kaartje met een Frans tintje. De ponsjes van de vlinders en de bloemetjes zijn gemaakt met de floral punches van Nellie Snellen. De vintage blue achtergrond komt bij de Formido vandaan hihi (af en toe moet je een beetje creatief zijn toch). Nog een mooie randstans, wat pareltjes en wat washi tape erop en klaar is ie :D
Ben weer lekker bezig geweest dus. Dan hier het eindresultaat.


Met deze kaart doe ik mee met de challenge van:

Lieve groetjes Alexandra

2 opmerkingen:

  1. This is just lovely for our Butterflies theme Alexandra, thank you so much for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x (My Grand Calibur candy is still running here

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card Alexandra - I love the build up of all the colours that you have used. Thankyou for joining in at Allsorts this week. Jo x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra