Volgers

dinsdag 6 mei 2014

een paars elfje

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Voor vandaag heb ik voor jullie een kaart met 2 van mijn favorieten dingen. De kleur paars en een elfje. Het elfje heb ik ingekleurd met mijn Copics en de achtergrond bewerkt met mijn Panpastelletjes. Het hoekje is met de nieuwe mal van Noor Design gemaakt. een paar keer uitgestanst en toen de bloemetjes uitgeknipt en op de groene stansmal geplakt. De bloem links bovenin is een mal van Spellbinders, bewerkt met paarse sparkle spray van de Boekenvoordeel. Vond het wel een leuk effect geven zo'n glansje erover ;) Op de achtergrond is een stansmal van Marianne Design te zien. Vond ik wel leuk staan bij de gerafelde vleugels van mijn vlinder. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.


De gebruikte kleuren van de Copics zijn:
Huid: E0000,00,00 en 01
Haar: YR24, Y26 en 32
Vleugels en kleding: BV0000, 00, 01, 02, 04 en 08
Blaadjes en gras: YG61, 63 en 67

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van:
addicted-to-stams-challenge: Challenge 81-Things with wings

Lieve groetjes Alexandra


3 opmerkingen:

  1. Thank you for joining the ATSC with this lovely fairy-card :-) Hugs Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome fairy colouring! Thanks for posting up on the Kit & Clowder Facebook group! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra