Volgers

zondag 19 augustus 2012

Wat een hitte...

Hallo lieve volgers en bezoekers, wat een weer hè. Ik heb het echt heel erg warm. Als ik alleen maar denk om iets te doen, loopt het zweet al van mijn koppie af. Toch heb ik een oplossing gevonden. Gewoon borduren. Dan hoef ik niet te veel te bewegen, maar kan ik wel met mijn hobby bezig zijn. Wat ik vandaag uit geprobeerd heb werkte ook wel namelijk kleuren met mijn copics. Al met al heb ik de afgelopen 3 dagen toch nog een kaartje weten te maken. Maar nu ga ik lekker met mijn voetjes in een badje zitten met heel koud water, hihi en hopen dat ik een beetje afkoel. Maar hieronder dan het kaartje zoals hij is geworden en ik moet eerlijk zeggen, ik zou me met dit weer ook wel willen begraven onder het koele zand hihi.


Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
- De Creatieve Zebra: uitdaging 24
- Allsorts Challenge Blog: uitdaging 168
- Webshop AnMaCreatief: uitdaging 11
-Elke Kaart Een Feestje: uitdaging 128

groetjes Alexandra

9 opmerkingen:

  1. Je kaart is superlief, heel mooi geborduurd ook. Ik heb ook een beetje zitten borduren voor het cluppie van de borduurmaatjes. Het is toch veel te heet, van mij mag het gaan sneeuwen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg hè wijfie die hitte ik ben net onder de douche vandaan en ik ben weer door gezweten,ondanks dat ik een ventilator op mijn koppie heb staan ,ik hou van de WINTER.
    Je kaartje is wel toepasselijk zo met het strand gebeuren, mooi geborduurd ,lieve kleurtjes ,een top kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje. Mooi geborduurd (dat lukt mij nu echt niet hoor met die hitte). Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede tip om met dit weer te borduren, wat moet je anders. En wat een mooi strandkaartje is dit geworden! Leuk met dat bedeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat je gaat borduren vind ik al heel knap hoor, er komt mij helemaal niets uit handen. Eerst maar een paar graadjes minder, dan ga ik weer aan de borduur.
    Je kaart is super leuk geworden.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Alexandra. Thank you for entering your lovely card at Allsorts this week. Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart! Ik vind je borduurwerk heel mooi (leuk patroon ook) en zo met die charm vind ik dat geweldig leuk gedaan!

    Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige borduurkaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a wonderful card, makes me wish it was summer and I was at the beach. Thank you for sharing with us at Sparkles Monthly Challenges, I hope to see you there again soon.
    Tracey
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra