Volgers

maandag 20 augustus 2012

gelukkig wat koeler

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blogje. 
Het is gelukkig wat koeler vanavond. Ik zit lekker naast een open raam met een windje wat een beetje naar binnen blaast heerlijk!! Ik heb dus lekker koel kunnen fröbelen hihi. Het werd op een gegeven moment toch nog wel een beetje benauwd, maar toch weer een kaartje kunnen maken. Ook heb ik een beetje zitten spelen met foam vellen die ik bij de Action heb gekocht. Hier heb ik geen kaart van gemaakt, maar weet nu wel wat er mogelijk is.  Maar oke, genoeg daarover en nu weer teug naar mijn kaartje. Ik heb vandaag een kaartje gemaakt met alleen maar Cuttlebug vlinders en een bloem erop. Ik heb een vlinder van Joy! en een van MD gebruikt en een bloem van Crealies. Verder is hij natuurlijk in mijn lievelingskleurtjes....paars/lila hihi.

Hoor graag weer wat jullie ervan vinden!


groetjes Alexandra

Ik doe met deze kaart mee met de challenge van Forever Friends: anything goes

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een pracht kaart ,door de eenvoud is hij schitterend ,alle kleuren heb je mooi met elkaar gecombineerd Alexandra,leuk hè dat ik de Joy crafts heb gewonnen,ik ben er super blij mee
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, ik vind hem mooi! Leuke mallen! Vanmiddag ben ik nog even tussen de bedrijven door naar Doe @ding geweest, gevaarlijk, hahaha. Er was weer een ongeluk gebeurd in de tunnel, heel Spijkenisse stond weer vast, de bus kwam niet, dus ik was weer megalaat thuis en dat met die warmte! Maar ja, we mogen niet klagen, vanavond weer lekker gefreubeld bij mijn moedertje, was weer gezellig! Ik vind de kleur paars ook super! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer helemaal mooi uit. Maar dat kan ook niet anders hey met vlinders en die mooie kleuren hihihi. Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card - its perfect for our 'Anything Goes' challenge over at Forever Friends. Good luck in the draw and hope to see you again for our next challenge.
    Diane x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra