Volgers

donderdag 30 augustus 2012

vintage poes

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blogje.
Vanavond weer eens ouderwets zitten freubelen. Ik zou eerst met mijn tante freubelen, maar dat ging niet door helaas. Maar er is toch nog iets uit mijn handjes gekomen vanavond namelijk een vintage poesje. Tenminste ik heb hem geprobeert vintage te maken. Het is een beetje buiten mijn comfort-zone, maar ik vind hem toch wel erg leuk geworden. Deze kaart heb ik gemaakt om mee te doen aan de challenge van een hoop inspiratie scrapkaartenblog. nog wat leuke swirls erbij van MD en wat vintage roosjes van de Action. Het achtergrond papier is ook van de Action. Ik werk niet graag met hele donkere kleuren, ik ben meer van de fleurige kleurtjes. Hieronder dan het resultaat van mijn kaartje.


Groetjes Alexandra

7 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje, prachtig! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook leuk hoor Alexandra,mooi gemaakt
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje leuk dat vintage

    Gezellig dat je mee doet met de Challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alexandra,
    wat een leuke kaart!! En jouw poes ziet er toch weer heel anders uit dan de mijne.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge van EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Alexandra!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra