Volgers

donderdag 30 augustus 2012

kopje thee met wat lekkers

Zo en dan de laatste voor vanavond. Dit keer ook weer een kaart naar een sketch, ik heb denk ik de smaak te pakken hihi. Dit keer is het een sketch die wordt gebruikt bij challenge 4 van ScrapkaartenChallenge. Dit keer weer wat vrolijkere kleuren en mijn lievelingskleuren hihi. Ik heb wel diep moeten graven in mijn bloemenbak om de juiste bloemen te vinden. Eenmaal de juiste bloemen gevonden daarna weer opzoek naar de juiste kleur splitpen en strassteentjes. Eenmaal alles gevonden, de kaart opmaken. Ik vond het een leuke sketch en ik denk dat jullie hem wel vaker voorbij gaan zien komen. 
Ik vind hem erg leuk geworden, maar ik hoor graag ook weer wat jullie ervan vinden.


en nu ga ik lekker proberen te slapen.
groetjes Alexandra

4 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden met een prachtig plaatje en mooie bloemen je hebt je best weer gedaan vandaag, alleen jammer dat het met je tante niet doorging
    Lieve groetjes Corrie ,slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, vind de kleurencombi met paars, roze en wit erg mooi!
    Bedankt voor je deelname bij ScrapKaartChallenge!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    ik ben even bij je komen kijken en wat heb ik weer zitten genieten van al dat moois! Superleuke kaarten, mooi en zo divers. Top hoor!!
    Je laatste kaart is een beauty, wat een gave kleurencombi.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt hoor, en leuk dat je hiermee meedoet bij SKC blog.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra