Volgers

woensdag 8 augustus 2012

een chique kaart

Hallo mensen, leuk dat jullie mijn blog weer komen bezoeken. Allereerst wil ik een ieder bedanken voor het achterlaten van de leuke berichtjes. Ik geniet er elke keer weer van als ik ze lees. 
Vandaag zag ik op de blog van Joy! een kaart staan in 1 kleur. Ik dacht dat ga ik ook eens proberen. Ik heb gebruik gemaakt van embosmallen van Crafts-too en stansen van MD. De rubb-on  heb ik van de Action. Nog wat plakparels erop en klaar is het kaarje. Ik vind het eigenlijk wel een leuk kaartje geworden.
Ik hoor graag weer wat jullie ervan vinden.


Groetjes Alexandra

3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje ,,stijlvol kaartje zul je bedoelen.Ik vind hem prachtig Alexandra je hebt de kaart ook heel mooi opgebouwd. Super
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stijlvolle kaart van gemaakt. Ik vind hem super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Alexandra,
    Een CHIQUE en STIJLVOLLE kaart is dit.....1 kleur is PRACHTIG ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra