Volgers

woensdag 20 juni 2012

zomers kaartje

Hallo allemaal en leuk dat jullie mijn blog weer komen bezoeken. 
Ik heb de laatste tijd weinig tijd over om te freubelen zoals jullie wellicht weten, maar zo tussendoor probeer ik toch nog een kaartje te maken voor mijn ontspanning. 
Ik heb er vandaag weer een kaartje afgemaakt. Ik ben er twee dagen mee bezig geweest hihi. Normaal gesproken gaat het een stuk sneller, maar ach het is niet anders. Het beitsen moet ook doorgaan, anders komt de nieuwe schuur er nooit te staan. Het goede nieuws is dat de stapel met nog te beitsen hout steeds kleiner wordt (gelukkig maar) en de stapel met gebeitst hout steeds groter.
Het is dit keer een easel-kaart geworden, met hoekjes, blaadje en bloemetje van Marianne design. Het plaatje is van een A4 blok van de Action. 


Hoor graag weer wat jullie ervan vinden.
groetjes Alexandra

4 opmerkingen:

  1. Hoi Alexandra,
    Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.
    Bedankt voor je altijd lieve berichtjes en ik weet niet waar het aan ligt met het plaatsen v.d. foto`s maar nu doet ie het weer goed gelukkig.
    Ik ben zelf bezig met de geboorte kaarten voor mijn buurtjes het zijn er 60 stuks dus ben voor de rest niet veel bezig met leuke dingetjes alleen als ik echt iets nodig heb.
    maar nog 45 kaarten en dan heb ik weer meer tijd .

    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er ook weer een leuke kaart van gemaakt. Lekker zomers. Veel succes met de schuur! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat je zo langzamerhand wel blaren heb op je handen wat een karwei maar je kaart is weer prachtig hoor vrolijke kleurtjes prachtige easelkaart lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje. Rozen doen het altijd goed. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra