Volgers

maandag 11 juni 2012

Apie kijken

Zoals ik jullie al had verteld, heb ik tussen de bedrijven door nog een borduurtje had gemaakt. Ik heb dan nu eindelijk de kaart af waar het borduursel(tje) op zit hihi. Het was een heel werk om het geborduurd te krijgen, maar het resultaat is echt leuk (vind ik zelf). Ook eindelijk de wiebeloogjes weer een keertje gebruikt, blijven leuke dingen. Het patroon is van Joke de Vette uit het bokje Uitdagingen met borduren op papier (nou dat was het inderdaad wel). De randpons is van Martha Stewart, het achtergrondpapier is van Balkan Roses en de label van Marianne Design.
Met dit kaartje doe ik mee met de Challenge van Fadengrafiek:16. challenge - Motivkarten


Hoe vinden jullie hem geworden?
groetjes Alexanda

6 opmerkingen:

  1. Wat een superkaart. Ik vind de wiebeloogjes ook zo geinig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet het dat dit veel werk is geweest voor je Alexandra die pinquin was dat ook en wat zijn die wiebeloogjes geinig ik vind het een pracht kaart lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine ganz tolle Karte und superschön gestickt. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafik-Challenge.
    lg nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Alexandra,

    Wat een schattig borduurkaartje. Geloof meteen dat je daar een poosje mee bezig geweest bent maar het resultaat is erg mooi!

    Leuk dat je meedoet aan onze Candy op het Noor! Blog voor het winnen van ons handige tekenhulpje. Ik zal vanavond om 21.00 uur drie winnaars kiezen met random. Ik hoop je snel nog eens terug te zien op mijn blog om te kijken of je gewonnen hebt!

    Liefs,
    Jolanda

    www.noortje-design.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart heb je gemaakt. En vast veel werk. :)
    Dank je wel voor het meedoen op Fadengrafik-challenge.

    Groetjes Geesje
    http://www.hobbyhoekje-engelchen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Alexandra,

    sweet card.
    Thank you for your participation at the 16th Challenge.

    Hugs BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra