Volgers

dinsdag 22 mei 2012

Een lieve Magnolia kaart

Zo vanavind weer flink aan de freubel gegaan en weer eens een kaart gemaakt met een Magnolia stempel hihi. Ze zijn toch wel verslavend als je er eenmaal aan begint. Het achtergrond papier komt bij Doeading vandaan (uit mijn gevulde pizzadoos) en de stempel van Magnolia trouwens ook. Het kant aan de zijkant komt bij Comefashion vandaan en de tekststempel en de parels bij de Boekenvoordeel. De stempel heb ik ingekleurd met Copic Markers en ik heb geprobeerd er een schaduw randje bij te maken. 
Met deze kaart doe ik dan ook maar weer mee met een aantal Challenges nl:
- Simply Magnolia: Pearls and lace
- Just Magnolia: week 157: a Fun Sketch for you
- Ge-We hobbychallenge: een verjaardagskaart voor een dame/meisje in pastelkleurtjes
- 2 Sisters Challenge Blog: Challenge 92 Stars
- Divas by Design: Challenge 35 We are Tickled Pink


Hoor graag van jullie hoe jullie hem vinden geworden.
Groetjes Alexandra

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,
    Een hele leuke kaart

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alexandra ik ben met mijn kruk naar Cindy gestrompeld en we hebben geborduurd maar het is heel veel werk dus het duurt nog even voor je mijn kaartje ziet,,,,maar wat heb jij weer een liefie gemaakt zo mooi gekleurd en het papier van doe@ding is prachtig lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card and such a sweet image. Thankyou for joining us at Simply Magnolia. Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow beautiful card, love it, thank you for joining us at 2 Sisters Challenge blog this week :-) Kerry x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so cute, i luv the decorative edges...very sweet...hope you have a wonderful day!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de Ge-We Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra