Volgers

zondag 29 april 2012

Hoera een baby

De derde kaart was voor een kindje. Het moest niet zo'n baby kaart worden met blauw of roze, maar het liefst met bruin en beige omdat de kinderkamer ook deze kleuren had. Het liefst ook met een ezel, want daar was de moeder zo weg van. Ik ben even bezig geweest om een leuke stempel te vinden, (plaatje was onmogelijk) maar kwam deze freebee tegen op internet en vond hem zo schattig, dat ik hem gewoon moest maken. Zij vond hem gelukkig ook heel erg leuk, en ben nu erg benieuwd wat jullie ervan vinden.


groetjes Alexandra

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de freebie ook erg leuk je hebt hem ook leuk gekleurd het is echt een schatje en dat strikje past er heel goed bij groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi, wat is dit weer een schatje. Je hebt hem super gekleurd. Ontzettend leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo wat een grappig stempeltje erg lief hoor
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra