Volgers

zondag 29 april 2012

Reizen

Hallo allemaal,

Het verhaal van dit kaartje en het volgende kaartje is wel leuk. Een collega van mij kwam er achter dat ik zelf kaarten maakte en zij was er mee gestopt. Nu had ze voor mij nog wel wat spulletjes die ik misschien kon gebruiken. Ze had het opgezocht en meegenomen naar het werk. Er zitten hele leuke spulletjes tussen. Dus ik zei  wat wil je ervoor hebben. Och jee zegt ze geen idee geef maar een paar leuke kaartjes die ik kan gebruiken. Ik heb haar hier drie kaartjes voor gegeven. Het eerste kaartje kwam van mijn site af, namelijk Lentekriebels, die vond ze zo leuk, en toen had ze ook nog een kaartje nodig voor een man die 75 zou worden. Hij hield van reizen en ging dan lekker met de camper op vakantie en het mocht zeker duidelijk zijn dat hij 75 zou worden. Het blijft altijd moeilijk om in opdracht een kaartje te maken, maar deze viel wel mee. Moest even op pad om het plaatje te vinden, maar de missie was geslaagd. Ik heb daar de volgende kaart voor gemaakt. Hoor ook graag weer wat jullie er van vinden. Zij vond hem in ieder geval geweldig leuk.


groetjes Alexandra

2 opmerkingen:

  1. Het is goed gelukt Alexandra leuk dat plaatje met die camper je bent dan wel verwend door je collega, veel plezier met je spulletjes Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is ook geweldig, je hebt voor deze meneer wel een hele toepasselijke kaart gemaakt. Heel leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra