Volgers

woensdag 11 april 2012

Hoera een baby

Hallo allemaal,

Ik ben weer lekker op dreef vanavond. Ik zit nu lekker met mijn tante te freubelen via MSN. Is toch wel handig dat ze internet hebben uitgevonden hihi. Ik ben vanavond bezig geweest met nieuwe spulletjes uitproberen. Ik had namelijk een nieuwe pons gekocht van Martha Stewart, nieuwe strikjes van Forever Friends en leuke achtergrondpapiertjes van Forever Friends. Deze zijn allemaal terug te vinden op de kaart hieronder. Het plaatje had ik al een tijdje liggen en komt uit een blok van de Action. De knoopjes zijn van de boekenvoordeel. Deze had ik ook al een tijdje liggen en als je het hebt liggen, kan e het ook maar beter gebruiken toch? Ik hoor graag weer wat jullie er van vinden.



groetjes Alexandra

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer een schatje en zeker de details zijn heel leuk groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke combi en je Martha Stewart pons is geweldig. Ik heb er ook een aantal en net wat je zegt, je moet het ook wel gebruiken. Ik gebruik ze eigenlijk te weinig, je hebt met op een ideetje gebracht :) groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en wat fijn dat je dan op die manier toch niet alleen hoeft te knutselen
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra