Volgers

woensdag 18 april 2012

Zin in de lente!!!

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer eventjes op mijn blogje komen kijken naar het nieuwe kaartje. Vandaag was ik een beetje in een voorjaarsstemming. Ik heb dus ook een leuk voorjaarskaartje gemaakt. Met deze kaart heb ik meegedaan aan de challenge van creaine scrap en borduurblog
Het papier met de vlindertjes is van First Edition Paper, de vlinders van Crealies en de stempel van JBS. Bij elkaar een hele leuke combinatie al zeg ik het zelf. De stempel heb ik ingekleurd met Copic markers. Ik heb alleen wel gemerkt dat de Copics in combinatie met aquarelpapier niet de beste combi is. Maar dat is dan weer een leer voor de volgende keer.
Hieronder het resultaat van mijn freubel avondje. Hoop dat jullie hem ook leuk vinden.


groetjes Alexandra

4 opmerkingen:

  1. leuk dat je met dit kaartje meedoet met de challenge op mijn blog. succes.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer heel mooi Alexandra en bedankt voor al je lieve berichtjes je bent een trouwe volger. En weet je wat ik zo leuk vind dat je ook aan challenges meedoet waar Cindy en ik ook aan meedoen want die moeten groter worden met volgers die ook meedoen vind je ook niet? lieve groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en wat heb je weer een gave vlinders gebruikt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Alexandra, wat een prachtig lentekaartje is dit.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes gewenst.

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra