Volgers

zondag 18 maart 2012

Weer lekker bezig geweest vanavond

Hallo allemaal,

Ik heb weer niet stilgezeten vanavond. Ik heb weer lekker zitten freubelen en zitten ontspannen. Ook heb ik weer eens met Hobbydots zitten stoeien ( er zitten er vast wel een paar tegen mijn behang hihi ). Het was wel weer leuk om te doen. binnenkort ook maar weer eens borduren, dat heb ik ook al een tijdje niet gedaan.
Maar in ieder geval hier de kaartjes van vanavond.

 Twee hele lieve kittens in schoenen. Het plaatje komt uit een A4 blok van de Action. Daar zitten zulke leuke plaatjes in, sta elke keer weer verbaasd te kijken.

En een pakketje van de Hobbydots die ik al een tijdje geleden bij mijn hobbywinkeltje gekocht heb.  Als ik dan zie hoe de kaart is geworden, zit ik wel eens te denken waarom heb ik die niet eerder gemaakt? Maar hij is nu af en ben er erg blij mee.


Hoop dat jullie ze ook leuk vinden.

groetjes Alexandra

3 opmerkingen:

  1. Hoi Alexandra,
    Jij hebt net zoals ik lekker gehobbied.
    Mooie kaarten zijn het geworden
    Ik heb er zelf net ook een paar kaartjes op gezet
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten Alexandra ik geloof dat alle bloggers lekker hebben gefreubeld ja het weer was niet mooi en dan is je hobby een uitkomst toch, maar je kaarten zijn mooi groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten en wat heb je een gave embossingmal gebruikt! Hobbydots is niets voor mij, ik word er supernerveus van, al die wegspringende dingen. Maar het is jou heel goed gelukt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra