Volgers

dinsdag 27 maart 2012

Een geborduurde kaart

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor alle lieve berichtjes die ik tot nu toe ontvangen  heb. Ik lees ze altijd met veel plezier. Nu zag ik overal zulke mooie geborduurde kaartjes staan op de blogs dat ik dacht, laat ik dat ook weer eens doen. Er gaat wel veel tijd in zitten, maar het resultaat is er dan ook naar, vind ik en het is leuk om te doen. Dus dames ik ben geïnspireerd geraakt door jullie mooie kaartjes. Ik was er een tijdje uit geweest en dat merkte ik wel. Het ging allemaal niet zo makkelijk als eerst, maar dat komt wel weer want oefening baart kunst zeg mijn moeder altijd. Het is een borduurpatroontje van Chrissie uit Hobbyjournaal 49. Het garen is van Madeira en de beads heb ik bij mijn hobbywinkeltje vandaan.  Ik hoor graag wat jullie er van vinden. 


groetjes Alexandra

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie borduurkaart.Leuk gedaan hoor!
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je ook aan het borduren bent geslagen! Ik vind hem helemaal geweldig, hartstikke leuk gedaan! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lexie leuk met het borduursel op je kaart ik vind het ook zo leuk om te doen, je kaart is schattig lieve groet Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra