Volgers

dinsdag 13 maart 2012

Verrassing

Hallo allemaal,

En welkom nieuwe volgers. Vandaag ben ik druk bezig geweest met het verjaardagskaartje voor mijn moeder ( ze wordt donderdag 55 jaar jong). Mijn moeder zat aan de andere kant van MSN heel nieuwsgierig te zijn hihi.  Ik kan hem nog niet showen, maar als ik donderdag bij haar ben geweest, zal ik de foto's op mijn blog zetten. Ik hoop wel dat ze hem leuk vind want het was weer een heel project. Dus nog even afwachten maar.

Het was wel moeilijk om de juiste kleuren te vinden, maar volgens mij is dat aardig gelukt. Soms moet je afwijken van de vertrouwde kleuren en eens wat anders proberen...

Ze was vanmorgen gewoon een beetje sprakeloos hihi. Met andere woorden ze vond hem prachtig. En hier zijn de foto's zodat jullie de kaart ook kunnen bewonderen.






Ik vond de vorige boekkaart zo leuk geworden dat ik er gewoon eentje voor haar moest maken. En het heeft het gewenste effect opgeleverd. Hoop dat jullie er ook weer van genieten.
groetjes Alexandra

3 opmerkingen:

  1. Wat kan jij spanning op bouwen zeg maar ik heb geduld het is zo donderdag en ik ben benieuwd liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Ik ben in spanning aan het aftellen tot donderdag
    Een fijne verjaardag morgen
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Lexie, ben reuze benieuwd. Maar je maakt zulke mooie dingen dat ik zeker weet dat je moeder het prachtig vindt! Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra