Volgers

dinsdag 11 augustus 2015

Een probeersel

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Vandaag heb ik voor jullie een probeerseltje. Ik heb een aantal weekjes geleden een Copic cursus gedaan, Speciale Technieken 3 bij Diny Sprakel. Het was een zeer leuke en leerzame cursus met hele leuke technieken. 1 van deze technieken laat ik jullie hieronder zien.

Het is mijn eerste probeerseltje thuis, dus heb nog niet de lieve kleine landschapstempeltjes die ik tijdens de cursus heb gebruikt, maar ik blijf zoeken.

De stempels die ik wel had en wel leuk vond om te gebruiken zijn van MFT. Ik het er een mannen versie van gemaakt.


Ik heb hier maar 2 Copic kleuren gebruikt namelijk de R29 en de G28.

Ik vind hem zelf wel erg leuk gelukt. Wat vinden jullie?

Het is een korte maar krachtige blog. Ik ga hier nog even wat meer uitproberen en dan laat ik jullie binnenkort nog wat meer zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra