Volgers

woensdag 26 augustus 2015

Beach

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Leuk dat jullie allemaal weer een kijkje komen nemen. Ik zie de laatste tijd op Facebook allemaal leuke kaarten voorbij komen met het stansblok Winter Memories van Studio Light en een ingekleurd plaatje en ik dacht laat ik dat ook eens proberen. Nu ben ik nog helemaal in de zomer stemming, dus heb ik een kaartje gemaakt met het Summer at the Beach blok. Ik heb er een leuke Tiddly Ink bij gezocht en deze ingekleurd.  

Nu wilde ik niet echt een gewone kaart dus ben gaan zoeken in mijn map met Dutch Doobadoo en kwam deze leuke Teardrop tegen. Toen ik eenmaal alles erop had gelegd dacht ik goh..das saai..dus ben ik aan de slag gegaan met de stempeltjes van Studio Light om de achtergrond een beetje in te vullen. Dat gaf best een leuk effect. Ik had er een soort van tafereeltje van gemaakt.

Dit is dan de kaart zoals ie is geworden.


De digi heet Wryn floating by. Dit is mijn ultieme zomer gevoel denk ik wel. Lekker op het water dobberen en relaxen. Hieronder nog een close-up van de digi.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E000-E00-E21-E11-E13
Haar: E50-E53-E55
Jurkje: BG05-BG07-BG09
Hoed & Slipper: blauw: BG000-BG01-BG02-BG05
roze: R81-R83-R85
Band: N2-N4-N6-N8-N10
water: BG10-BG11-BG13-BG15

Ik hoop dat jullie een beetje inspiratie op hebben gedaan en dat jullie ook aan de slag gaan.
Een hele fijne dag toegewenst en tot de volgende keer maar weer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra