Volgers

zaterdag 2 maart 2013

gefeliciteerd!!

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Hier weer even een teken van leven. Ik ben de afgelopen weken zo druk bezig geweest dat ik helemaal geen tijd heb gehad voor mijn blogje en voor die van jullie. Af en toe heb ik tussendoor op mijn werk nog wat gereageerd, maar lang niet zoveel als ik zou willen. Ik heb niet helemaal stil gezeten, want moest nog een kaartje maken voor mijn broer. Dit keer ben ik hem maar persoonlijk langs gaan brengen zodat ik zeker wist dat hij aankwam. Hij is helemaal weg van koi karpers dus heb ik gebruik gemaakt van de schitterende mallen van Joy! Ik heb de stansjes bewerkt met stempel inkt en voila, klaar is het kaartje. Hij vond hem helemaal te gek, maar ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden.


Liefs Alexandra

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Ja ik had je idd al een tijdje niet gezien in blogland maar ja je moet er ook maar altijd tijd voor hebben he er is nog altijd zoveel te doen en te beleven.
    Je kaartje is heel leuk geworden en gefeliciteerd met je broer.
    Een fijne zaterdagavond
    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat heb je dit supermooi gemaakt voor je broer Alexandra, ik vind het prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi!! Superkaart is dit hoor!
    En de vorige 2 posts wat een beauties zijn dat geworden. Zo kan je goed zien wat kleur doet. Allebei prachtig!
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra