Volgers

zaterdag 16 maart 2013

een Easel kaart maar dan anders

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Vandaag heb ik weer een lekker dagje kaarten gemaakt samen met Irene. Neem eens een kijkje bij haar kaartje, want we hebben vandaag ook een blogje voor haar aangemaakt zodat ze haar kaartjes kwijt kan. We hebben allemaal verschillende soorten kaarten gemaakt en ze komen allemaal voorbij, maar vandaag krijgen jullie er maar 1 te zien. Het is een easel kaart, maar dan net wat anders. Ik heb ze bij verschillende mensen gezien, maar nog nooit zelf gemaakt. Ik heb gebruik gemaakt van een mooie stans mal van Noor Design, wat mooie roosjes van de Boekenvoordeel, blaadjes geponst met een pons van Nellie Snellen, wat strass steentjes erbij en klaar is lexie.
Ik vond hem erg leuk om te maken en ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.


Liefs Alexandra

5 opmerkingen:

  1. Je hebt een schitterende kaart gemaakt. Super romantisch. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig en zo een lekkere romantische sfeer. Super Alexandra.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey meid,het is zekers een hele mooie kaart en het was echt super gezelligvan t weekend om saampies kaarten te maken.Gaan we zekers vaker doen hey.
    liefs xx irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie kaart meisje,

    echt schitterend

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra