Volgers

zaterdag 9 maart 2013

Forever Friends kerstkaartje

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog. 
Ik ben er weer met een nieuw gemaakt kaartje. Ik heb de rust weer gevonden om te gaan borduren en ben daar ook weer volop in gedoken...met iets te veel enthousiasme moet ik zeggen. Ik ben gelijk met een aardig groot borduurtje begonnen en ben er dan ook wel erg lang mee bezig geweest. Maar vandaag heb ik hem afgemaakt. Het patroontje is van Jenine Siemerink. Het eindresultaat is er wel naar, maar de volgende wordt een iets kleiner borduurtje hihi. Ik ben maar met mijn kerstkaarten begonnen, zodat ik niet aan het eind van het jaar hoef te stressen dat ik nog kaarten moet maken. 
Ik lees graag wat jullie er van vinden.


Liefs Alexandra

6 opmerkingen:

  1. Wat een LIEF kerstkaartje is dit Alexandra. Beertjes doen het altijd GOED op kerstkaartjes en zeker met een dat MOOIE borduurwerk.
    Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Alexandra
    Een fijne zondag alvast
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het mocht je dan wat tijd gekost hebben Alexandra, maar wat is die supermooi geworden, ik vind het een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alexandra, ik ben ook weer in het land der levenden, ik heb super de griep gehad en helaas heb ik ook nog eens iedereen om mij heen aangestoken :(. Je kaart is super mooi en prachtig geborduurd, dat is met recht een heel karwei geweest! Fijne zondag! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Alexandra, wat super om weer eens iets van je te zien, dat is lang geleden.
    Dat je nu een prachtige geborduurde kaart laat zien vind ik super van je, zo mooi , alles klopt op je prachtige kerstkaart.
    Zelf ben ik ook erg ziek[geweest] hopelijk gaat het de goede kant op en gaan we snel weer freubelen, de mannen foto's maken en wij een kaartje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra