Volgers

woensdag 24 oktober 2012

Boe

Hier nog een kaartje voor jullie. Het is dit keer een Halloween kaartje. De mallen die gebruikt zijn zijn van Memory Box en heb ik van Cindy mogen gebruiken. Het zijn hele mooie mallen en zeker een verjaardags kadootje waardig hihi. Het magnolia plaatje is ingekleurd met copics. Met deze kaart doe ik mee aan de challenges van 2 Sisters Challenge Blog, It's a Magnolia Challenge en Sweet Stampin. Ik hoor ook graag weer wat jullie van dit kaartje vinden en dan nu weer teug aan de freubel.


groetjes Alexandra

12 opmerkingen:

  1. Hoi Alexandra,
    Jij hebt ook al zo'n mooie Halloweenkaart gemaakt,prachtige mallen en stempelafdrukje..super ingekleurd..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alexandra,
    Een hele leuke Halloween kaart en super leuk als je onderling wat spullen kan ruilen of samen hobbieen.
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is super, maar dat wist je al! Mooi geheel hoor, echt halloween. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart komt me bekent voor ,hij is super leuk en eng hoor Alexandra, echt een scheetje om te zien.Je hebt Tilda ook weer zo schattig gekleurd.nu maar duimen dat je een prijsje wint.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Alexandra,
    Je hebt een MOOI Halloween kaartje gemaakt.....Brrrrr het spookt ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, love all the little spooks in the background!!
    Thank you for joining the spooky fun at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Alexandra, your card is just lovely - such a sweet image and a great use of the die.

    Thanks for joining in with us at Sweet Stampin this week.

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous! I love the image and fence. Fab design. Thank you for joining us at 2 Sisters this week. Good luck. Hugs, Jill x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so sweet and fun, love the style and image. Thank you for joining us at Sweet Stampin this week and good luck xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje, ik vind die spookjes er erg leuk bij staan. Bedankt voor het meedoen met de challenge van IAMC. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra