Volgers

zondag 29 maart 2015

Journey

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Gisteren ben ik aan het uitproberen geweest. Ik ben bij de demonstratiedagen van Doe@ding geweest en heb daar weer allemaal leuke ideetjes opgedaan en natuurlijk spulletjes gekocht. 1 van de dingen die ik heb gekocht zijn deze houten letters. Ik heb ze bewerkt met Inka Gold Gold-Brown, dan krijgen ze een beetje een glans als je ze oppoetst. Is echt heel gaaf.


Ook heb ik de nieuwe label van Dutch Doobadoo gekocht. Blijft gewoon leuk die shape art mallen. Het achtergrond papier is van een blok van Joy! genaamd Fading Colors.


Het vliegtuig is van een vel van Studio Light en toen bedacht ik me, daar kan ook wel het woord Travel bij van Bo Bunny hihi.


Het is dus maar weer eens een mannen kaart geworden. Als je dan toch een ingeving hebt voor een mannenkaart kan je hem maar beter maken.

Ik hoop dat julllie het een leuke label vinden en wens jullie nog een fijne zondag toe.



9 opmerkingen:

  1. Hele gave kaart meis. Echt super :)
    xxx je schoonzussie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! En ja, als je een mannenkaart voelt opkomen dan moet je daar gelijk aan toegeven 😀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Janette haha dat vond ik nu ook ^.^ het gebeurt al niet zoveel lol dus dan moet je de kans grijpen

      lieve groetjes Alexandra

      Verwijderen
  4. Wat een gave labelkaart Alexandra, lekker stoer...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een leuke kaart. apart.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra