Volgers

woensdag 18 maart 2015

50!!

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Vandaag heb ik voor jullie een verjaardagskaart die ik voor mijn afdelingshoofd had gemaakt. Ze werd afgelopen dinsdag 50!!
Daar moet natuurlijk wel een kaartje voor gemaakt worden dacht ik zo.

De digi die ik heb gebruikt is van Mo Manning en heet Mummu, die heeft gewoon zulke leuke plaatjes voor dit soort gelegenheden ^.^ Het achtergrondpapier is van Melissa Frances en heet Attic Treasures. De ponsjes van 50 heb ik een keer bij de Action vandaan gehaald. Ponsjes van 0 t/m 9. De kleine muzieknootjes heb ik gemaakt met een pons die ik van mijn schoonzusje heb gehad. Deze komt bij de Kruidvat vandaan.


Ik heb de digi natuurlijk ingekleurd met mijn Copics. Het blijft heerlijk om met deze stiften te kleuren. 


De kleurtjes die ik gebruikt heb zijn:
Huid: E000-E00-E11-E13-E04
Haar: C0-C1-C3-C5-C7
Vest: RV10-RV11-RV32-C3
Rok: E40-E41-E42-E43-E44
Sandalen: E42-E43-E44
stippeltjes achtergrond: C3-RV10-E42-0(blender)

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn kaartje en wens jullie bij deze een prettige avond en tot de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra