Volgers

zaterdag 2 augustus 2014

kerstkaartje

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.

Leuk dat jullie weer even komen kijken naar mijn kaartje. Vandaag ben ik naar mijn knutselvriendin Saskia geweest en hebben we lekker zitten kleuren. Ik heb daar dit schatje van een winter elfje gekleurd met mijn Copics. Het is een afbeelding van Mo Manning genaamd Winter Fairy Halla. 
Tijdens het kleuren heb ik ook nog wat fijne kneepjes van het kleuren geleerd. Het was erg gezellig en tijdens het kleuren nog ffies lekker zitten beppen. Ik heb vandaag weer veel bij geleerd :D en vind het ook wel te zien in mijn kleurwerk hihi, wat vinden jullie?
Toen ik eenmaal thuis was kon ik bijna niet wachten met het maken van een kaart met deze lieverd.
Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe Shape Art mal van Dutch Doobadoo. Die is wel erg leuk om mee te werken moet ik zeggen ^_^. Het achtergrond papier is van een blokje van de Trekpleister en een vel van Echo Park. Het was wel even zoeken naar blauw achtergrond papier voor de kerst, maar ik heb het uiteindelijk wel gevonden.


Ook heb ik gebruik gemaakt van de leuke ijsstermallen van Noor! Design. Die zijn zo leuk om mee te werken.


De kleuren die ik heb gebruikt om de stempel in te kleuren zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E11-E13
Haar: B000-B41-B52-N3
Vleugels: B0000-B00-B01-B02
Broek en haarband: B91-B93-B95-N3
Bontjes: N1-N3-C00-C0
Grond: B0000-B000-B00

Ik heb thuis de vleugels en het ijswolkje nog bewerkt met de Wink of Stella Brush Glitter Clear. Dit voor het extra effect. Ik hoop dat het een beetje te zien is op de foto.

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en ik hoop dat jullie weer een beetje afgekoeld zijn met dit winterse kaartje. Ik hoop dat jullie een reactie achterlaten, vind het altijd zo leuk om ze te lezen ^_^  en ik wens jullie nog een fijne zondag toe.



9 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra